I huvudet på Aponi

Alla inlägg den 3 december 2008

Av Marie - 3 december 2008 23:44

Tänkte bara titta in en snabbis och säga att jag nog hoppar över CSI idag, jag tror nämligen redan att jag har sett det avsnittet som går nu. Så jag tänker ta och spela lite dataspel nu, ett av det nya som kom hem idag. Det heter Darkness within och har väl funnits ett tag, men det har i alla fall inte jag känt till. I alla fall så ska man utreda ett mord och det finns bara en misstänkt men han är försvunnen. Utredningen har stått still i 5 år, och det kommer ingenstans, förens jag bjuds in för att kolla på fallet. En av utredarna har även hamnat på mentalsjukhuset, för han anklagas för att ha blivit galen pga utredningen. Något han inte håller med om.

Och utredaren som jag spelar håller nu på att hitta ledtrådar att hans kontor som han inte sålde innan han gick under jorden, har det nydligen vart någon i fast den har varit avspärad från utomstående i 5 år, och han drömmer också konstiga mardrömmar som han tror kan ha hänt.

Får se vad som händer...

Av Marie - 3 december 2008 21:00

Nu ska jag ta och kolla på efterlyst, men jag tänkte bara komma hit och säga att jag kanske skulle kunna hitta någonting här, åt min pappa och bror? Jag får ta och kolla in den lite senare, för nu ska jag kolla på tv, och kanske insider efter det?

Av Marie - 3 december 2008 14:59

Nu har äntligen spelen dimpt ner i brevlådan, och jag ska snart gå och spela i alla fall det första av dem på än gång. Jag får ta och ta hand om avin imorgon, har inte lust att lägga på den idag, jag mår ju inte så bra, har ont i magen som vanligt. Men jag får nog ta och börja med julklappsinhandlingen imorgon istället. Då kanske jag också har kommit lite närmare i mitt inköps problem. På fredag får jag ta och hämta ut mitt packet, jag tror att en del eller hela paketet från Guldviva har anlänt. Och det ska bli spännande och se hur det ser ut, i verkligheten. Men jag tror inte att armbandet är klart än, det skulle göras lite större och det kunde ta några veckor, för att de tillvekar ju hela tiden för att fylla på sina lager.

Men jag är i alla fall glad att de ville göra det, så jag ska inte klaga, men jag får vänta. Sen får vi se om jag har läst klart boken idag, för jag har nu sett klart på Sagan om ringen triologin. Får se vad jag ser på här näst? Jag har dock önskat mig några filmer och även ett par tv-seriers boxar i julklapp iår.

Av Marie - 3 december 2008 02:16

Min önskelista är snart klar, och nu sitter jag här för att, ja säg det? Vad ska man köpa till sin bror och pappa? Till mamma kan man alltid hitta någonting men pappa har ännu inte använt något av det jag köpte förra året, och min bror som varken läser böcker eller gör något som jag kan hitta på gör att det kommer att bli svårt eller till och med en utmaning att hitta något. Han har ett Ps3, men han har vad jag vet om alla dem spel som han är intresserad av? Förra året fick han två fotopärmar som han kunde sätta in fotografierna som han hade framkallat. Så nu går jag och funderar på om jag ska köpa en fotoram till julklapp? Eller så får väl jag ta och tänka ut något i en helt annat att köpa. Att det ska vara så svårt? Men hoppas jag hittar någonting att köpa. Jag kanske även väntar med att åka ner imorgon istället, jag vet ju inte hur jag kommer att må idag. Men på fredagar ska man helst inte åka ner, i alla fall inte om man gillar att bli ihoptryckt och gå och muttra för sig själv varför man tog och åkte ner. De är då hela centrumet verkar få besök, och de mest står och irreterar andra då man inte kommer förbi. Så fredagar är ingen bra dag att välja att åka ner och göra ärenden, i alla fall inte här - om man får välja.

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31
<<< December 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards