I huvudet på Aponi

Alla inlägg den 24 december 2008

Av Marie - 24 december 2008 23:49

Och så börjar julen lida mot sitt slut, men kommer att fortsätta i bla England, Kanada och Usa om några minuter. Och vi har äntligen kommit hem nu. Jag fick många julklappar idag, underlakan och påslakan i satin bomull, 4 stycken böcker så att man har något att läsa framöver, lite pengar är alltid bra att ha. Och ett par fårskinnstofflor och en iPod classic silver, och jag höll på att glömma Mamma Mia och 27 dresses på DVD. Och nu är det bara några veckor tills min födelsedag knackar på dörren.

Sen tog jag och lånade några filmer där vi åt julmiddag, så nu behöver jag inte köpa dem för att kunna kolla på dem.

  • Sex and the city boxen
  • Efter Bröllopet
  • miss Potter
  • Punch- Drunk love
  • confesssions
  • the Break up
  • He´s the girl
  • Kärlek på menyn
  • Heartbreak hotel

Så nu har jag och göra dem närmaste dagarna, så tråkigt kan jag inte säga att jag kommer att få. Sen har jag äntligen läst ut Eat, pray, love och det tog bara 2 veckor att läsa 350 sidor på engelska. Ganska bra tycker jag, som inte läser så mycket på engelska i bokform. Men nu ser jag fram emot att få läsa en ny bok förutom ps. jag älskar dig, undra vilken jag ska välja, hm?

Av Marie - 24 december 2008 01:09

Visst är det härligt med änglar? Nu kan man även besöka eller beställa via hemsidan, jag skulle kunna tänka mig att åka in till Stockholm just för att gå runt och titta på alla dessa fina änglar. Sen ska jag gå och se efter redan nu om jag kan hitta något att ha på mig tills vi ska bort lite senare idag, men jag tror att jag ska sätta på mig en röd top, om jag bara kan hitta den i tid?

Men vad jag ska ha på mig på underkroppen har jag inte riktigt bestämt mig för, kjol eller byxor? En kofta ska jag nog ta med mig, en top kan bli lite kallt åtminstånde på vägen dit. Vi ska öppna våra julklappar innan vi åker dit, och jag hoppas att jag har fått en iPod nano i år. Sen kanske jag hinner att bädda rent sängen? Men jag vet inte vad jag ska välja, blått, lila eller grönt till att bädda om med? Kanske finns det något på tv att se nu, när jag nu börjar att bli trött? Jag ska i alla fall ta upp och ladda på min iPod tills vi åker imorgon så att man har något att göra under tiden. Men innan jag går upp så ska jag ta mig en kopp te, för det blir varmt och gott, ute råder en frisk och kylig vind.

Av Marie - 24 december 2008 00:24

Jag ville bara passa på att önska God Jul till alla som läser min blogg. Hoppas att ni får en bra dag, och får något av vad ni har önskat er.

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31
<<< December 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards