I huvudet på Aponi

Alla inlägg den 16 december 2008

Av Marie - 16 december 2008 16:13

I helgen så tog jag och hittade min klocka som jag tog och köpte 06 eller 07 minns inte exakt och som fortfarande tickar och går. Det är klockan till vänster som jag pratar om, den är rätt attetyd när man känner för det. När man tar av sig den, när man ska gå och lägga sig så känner man sig naken, för att det känns som att man fortfarande har den på sig, fast man inte har det. Klockan är svenskt märke Axcent som kostar runt 820:- ute i butikerna något billigare på nätet. Medan klockan till höger är en helt annan historia. Både i ursprungsland och pris, den är ett schweiz märke Jaeger LeCoultre och just den här klockan kostar från 22.975:- en av deras billigaste klockor. Men den är så snygg, det är min drömklocka men jag vet inte om jag någonsin kommer att ha råd? Då måste man börja spara, men den kanske blir min en dag?

Av Marie - 16 december 2008 15:10

Det var helt inte min dag idag, men ändå så har jag slagit in ett paket och jag ska snart gå och titta på Polarexpressen som kom på posten idag. Jag har tagit och bokat Sims 3 och så passade jag på att köpa en cd skiva åt mamma och då fick man Polarexpressen för 9:-helt okej tycker jag.

Jag ska även försöka skriva några rader till i love you´till the end, och undersöka vad det var för kul spel som jag fick hem, med samma paket. Det lät i alla fall som spännade när jag skickade efter det. Annars sitter jag och skriver mitt enda julkort. Det låter ganska deprimerande, men jag har ingen mer att skicka till. Men det är i alla fall något, de som skickas inom familjen är en annan sak, de skriver inte jag men jag finns ändå med på kortet.

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31
<<< December 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards