I huvudet på Aponi

Alla inlägg den 2 oktober 2008

Av Marie - 2 oktober 2008 23:51

Regndropparna faller ner mot fönstret

Löven virrvlar förbi

Ute går någon i vattenpölarna

Själv står jag och ser på

Efter en stund kommer solen tillbaks

Och lyser på löven som ännu inte har blåst iväg

Regnbågen syns tydligt nu, bland regnpölar och lövhögar

Men ingen går längre förbi

Allt är plötsligt lugnt och stilla

Själv står jag kvar

Av Marie - 2 oktober 2008 23:03

Idag har jag läst en del i boken, som jag är färdig med innan helgen. Jag har även dammsugit och läst lite mer. :-P Snart är det nog dags att bestämma sig i frågan om vilken färg iPoden ska ha - grön eller orange? Jag tror att jag ska ta och beställa den via deras hemsida, men tills dess är det några dagar kvar. Jag har ävet gått och gått och sneglat på köpa några nya album och kanske en eller två ljudböcker? Men det är också snart dags att uppdatera byrån, med nya jeans bla. Samt vilken bok ska jag börja med härnäst???

Av Marie - 2 oktober 2008 01:15

Nu när vi gått in i oktober så är det återigen dags att skänka pengar till Rosa bandet. Jag brukar göra det innan den stora galan via nätet. Sedan förra året då jag skänkte lite över 200:- så gjorde jag det till en klubb som finns inne på lunar. Även i år kan man skänka pengar men det går inte längre att skänka i klubbens namn, men jag ska göra det. Bara inte just nu, kanske senare idag. Men varför skänker inte du lite till förmån av bröstcancerfonden? Skänk en slant du också!

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31
<<< Oktober 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards