I huvudet på Aponi

Alla inlägg den 11 oktober 2008

Av Marie - 11 oktober 2008 22:50

Räven går längs åkern

En lättvind sveper genom landskapet

Kyrktornet är upplyst

Det är en stjärnklar natt

Räven har börjat gå över vägen

En ensam bil kommer åkande

Saktar in och kollar på räven

Innan deras vägar skills åt - igen

Av Marie - 11 oktober 2008 21:20

Nu sitter jag och kollar på torsdagens höök, då jag var borta hos min moster och inte kunde kolla. Och sedan blir det nog Livet i Fagerviken. Det finns inte så mycket att se, eller göra. Sen tror jag att det är dags för en kexchoklad. Men efter det vet jag inte vad jag ska hitta på? Det verkar bli en långtråkig lördag. Det är kanske dags att köpa lite filmer igen? Låter det som jag har tråkigt? Det verkar inte som det händer så mycket, nu. Det finns inget att se och från boken har jag tagit en paus från, men jag kanske har läst ut den innan helgen är slut? Vi får se, annars kan jag ju skriva lite mer.

Av Marie - 11 oktober 2008 00:33

I torsdags så kom min moster förbi och hämtade upp mamma och mig, vi åkte först förbi spånga för att hämta en pärm och sedan åkte vi hem till min moster. Hemma hos min moster fanns hennes man och min mormor, hon har var där på semester och vilat upp sig nu en vecka. Det måste alla ibland. Vi var där i några timmar och sedan åkte vi hem igen, jag hjälpte i alla fall min moster med att hitta hennes mobil som hon inte haft med sig på hela dagen. Det var när jag var inne i hennes sovrum som klädhögen började låta som det bara var och lyfta klädesplag efter plag.

 Men idag tänker jag köpa lite godis, men inte just nu. För först så ska jag sova. God natt

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31
<<< Oktober 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards