I huvudet på Aponi

Alla inlägg den 17 oktober 2008

Av Marie - 17 oktober 2008 16:25

Jag kan knappt bärja mig tills the sims 3 kommer, saker som man ibland irreterar sig över i sims 2 är nu lösta. Simmarna har blivit smartare. Äntligen. De kissar inte på sig, står och är hungriga och väntar på att jag ska bestämma att de ska äta. Ibland med familjer som har många barn så är det inte alltid lätt att vara överallt sammtidigt. Det som är tråkigt att det är hela 4 månader kvar innan de släpps så under tiden får man spela Sims 2 Livet i lägenheter och beställa en ny dator som 3 kan fungera på. Men snart är det äntligen den 19 februari-09 och the sims 3 är äntligen här.

Av Marie - 17 oktober 2008 16:15

Pappa kom hem med tio ljung igår som skulle planteras, men jag hade ingen lust att göra det igår. Så jag gjorde det idag istället, solen lös vissligen men det var lite kyligt ute, i t-shirt och kjol. Så det var skönt när det var klart och man kunde gå in igen. Det gick undan att plantera dem, kan jag medge så man fick gå in igen, jag tror att det gick på mindre än 15 minuter från att jag väl bestämde mig att det var bättre att göra det nu än att skjuta upp det ännu en dag.

Av Marie - 17 oktober 2008 14:46


Om jag någonsin skulle ta och köpa Ps3 så ser det ut att bli för det här spelet. Den har allt eller den är i alla fall gulligt spel. Det finns inte många spel om något mer än det här som jag skulle tänkas spela på Ps3 därför har jag ännu inte köpt det. Jag gillar inte bilspel eller krigsspel. Det är för långtråkigt och ren sömnmedicin, men jag får se om jag köper det och i såna fall när det blir av. Men det är i alla fall ett gulligt spel.

Av Marie - 17 oktober 2008 01:23

Jag vill äta julbord i år igen. Jag brukar göra det en gång per år och det brukar bli av till sjös. Fråga mig inte varför? Man borde ju inte få ner mycket om det stormar och så. Men i år vill jag åka med Vikingline, dels för att man kan köpa Guldvivan utan moms så behöver man inte gå av båten för att sedan gå på igen som man måste med Eckerölinjen. Och man måste stå i kö, och jag hatar att stå i kö. Det blir varmt, svettigt, trångt och jobbigt. Men jag vet inte om jag har lyckats övertyga någon? Den som lever får se vilken vi åker med i december.


Av Marie - 17 oktober 2008 01:01


Just nu länktar jag tills Backstreet boys nya album släpps. Att jag dock är mer än ett halvår i förväg bryr jag mig inte om. Jag vill ha den nu. Kan de inte komma tillbaka snart? Och hur många låtar kommer det att finnas på nästa album? Många hoppas jag. När kommer de hit och när släpps albumet?

Jag hoppas att de kommer tillbaka och att man kan träffa dem igen som jag gjorde för lite mer än ett halvår sedan. Men tills dess så kan man bara vänta och vänta. Hur ont i rumpan har man inte när det kommer hit? Men då behöver man i alla fall inte vänta något mer.

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31
<<< Oktober 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards