I huvudet på Aponi

Alla inlägg den 16 oktober 2008

Av Marie - 16 oktober 2008 20:38

Idag har jag läst lite till på boken, och det är snart bara hundra sidor kvar. Jag har också tränat en stund, fast det inte är roligt men jag börjar att märka av det på vågen. De finns ett par saker som jag snart ska beställa hem, men tills dess så ska jag fundera lite till. Tills jag är klar över vad jag vill ha, och snart är det veckans avsnitt av höök med ett helt nytt fall - får se vad som händer där. Jag har även skrivit en bit på min dikt eller sångtext som jag inte vet vad jag ska göra med när jag är klar med den? Men den dagen det problemet.

Jag har även märkt av en liten förbättring när det gäller magen, men det är bara för att jag tränar + att jag provar att äta lite mindre men flera gånger då jag märkt att jag inte har lika mycket ont då. Men nu är det snart dags för höök, så jag måste kila nu.

Av Marie - 16 oktober 2008 15:38

Havetsvågor rullar in mot strandkanten

Det står något skrivet i sanden

Men det är redan utsuddat av vattnet

Det ligger en ensam snäcka kvarglömd

och sommaren är förlänge sedan förbi


Dimman drar sakta in över landskapet

Några ensamma fotavtryck syns ännu i sanden

Ute tills havs har nu vinden vänt

den är blåsig och kall mot min kind

Jag står ensam kvar


Den här sommaren var så mycket mer än

den tidigare vart, det var då du var här

Nu har allt återgått till sitt normala

och du finns inte kvar

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31
<<< Oktober 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards