I huvudet på Aponi

Alla inlägg den 19 oktober 2008

Av Marie - 19 oktober 2008 22:35

Så nu har jag intagit kvällsfikat och druckit en kopp te. Jag ska snart gå tillbaka och fortsätta spela sims 2 och läsa lite men först så tänkte jag ta och skriva lite här först. Visste ni om att man par gånger om året kan ta och åka till Tallin eller Riga med Vikingline? Sista gångerna för i år avgår i december lagom till julmarknaderna. Eller ja, ett par dagar innan jul. Man åker med Cinderella mellan den 19/12 och kommer hem den 21/12. Turen till Tallin äger rum den 21/12 till den 23/12. Det skulle ha vart kul att se Riga.


Av Marie - 19 oktober 2008 21:35

Så nu har jag lekt lite med katten, fast hon är lite över 10 år så är hon fortfarande lika busig som när hon kom hit. Och hon älskar att leka. Ju enklare desto roligare. För tillfället så är hennes älsklingsleksak ett vanligt vit snörre. Som hon älskar att stoppa in i munnen och rulla in sig i. Hon har aldrig förståt vitsen i att rulla bollar och kasta leksaksmöss på golvet, dem springer hon bara ifrån. Jag tror till och med att hon är lite rädd för dem. Sedan har hon en annan favorit och det är en leksak som ser lite ut som en dammvipa fast den har fjädrar längst ut istället. Med den vill hon att man ska hålla runt fjädrarna så hon får leka med handaget, men hon biter gärna i det och jag tror inte det är så nyttigt så hon får inte leka med den just nu.


Annars gillar hon att sitta på en gammal tv och titta ut, eller ligga på elementet och titta ut medan hon värmer magen. Och hon sover helst vid mina kläder.

Av Marie - 19 oktober 2008 19:11

Idag har jag läst i boken som jag nu har läst en tredjedel ur, men det är inte förens nu som de har hittat liket. Jag också gått på en söndagspromenad i det vackra vädret men ändå så träffade jag bara på en hundägare som var ute och gick. Jag har även tränat en stund, men jag tänker inte fortsätta så roligt är det inte. Sen funderar jag på att åka ner till centrum imorgon om jag väl kommer iväg? För att få något annat att göra, har jag också spelat lite sims 2 och familjen heter inte Bergfors rutan Bergros. Men nu har deras älsta dotter flyttat hemifrån och fått en dotter och adopterat tre andra. Hennes man vill nämligen gifta bort 6 ungar, så jag försöker att uppfylla hans önskan. Hon vill "bara" bli världsberömd balettdansör och hon är på god väg att lyckas.

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31
<<< Oktober 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards