I huvudet på Aponi

Alla inlägg den 29 oktober 2008

Av Marie - 29 oktober 2008 23:55

Jag har idag tittat en hel del på tv, mer än vad jag brukar titta på. Men nu är det slut med det för idag. Och jag har inte läst så mycket idag faktiskt, så jag tror inte att jag kommer att nå målet med 7 böcker den här månaden utan får börja titta på vilka böcker jag kommer att läsa nästa månad istället.

Annars så har jag tittat på en stegräknare som har bättre koll än jag hur många steg jag går. Deras stegräknare ska även vara de bästa på marknaden då forskare bara använder deras stegräknare för att bestämma hur många steg man ska/bör gå per dag. Annars så är jag sugen på glass, men jag har ingen hemma. Och jag har inte bestämmt mig för när jag ska köpa hem lite igen?


Av Marie - 29 oktober 2008 14:58

Jag funderar på att beställa ett skrivbordsunderlägg i skinn. Och lite annat också, när jag har fått på kläm hur jag vill att mitt rum ska se ut? Jag ska nog ta och köpa lite mer möbler nästa år, men jag vet inte hur färgskalan ska gå. Om jag ska köpa in några röda möbler eller om jag ska skippa färg, och gå på neutrala färger?

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31
<<< Oktober 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards