I huvudet på Aponi

Alla inlägg den 7 oktober 2008

Av Marie - 7 oktober 2008 15:09


Vad skulle du göra om du hade en dag att spendera med en som har gått bort? Och med vem skulle du spendera den med? ...for one more day...

Det är svårt, jag skulle både vilja spendera min dag med både min farfar och morfar. Och jag skulle göra? Bara sitta och prata, tror jag. Prata om saker som har hänt efter de har gått bort och saker som kommer att hända. Saker som jag saknar, minnen som håller på att försvinna. Jag saknar deras röster, deras skratt och deras ansikten.



Av Marie - 7 oktober 2008 01:10

Igår när jag kom ner för att äta frukost så höll jag på att sätta i halsen. Om jag hunnit äta smörgåsen alltså, vilket jag ännu inte hunnit gjort. Men vad mötts man av? Jo, Anders Eklund som har mördat och våldtagit Engla och Pernilla och som fick livstids fängelse (han skulle inte har haft lägre straff) ska sälja möblerna i hans lägenhet och bilen där den döda Engla låg i. Vem tusan vill köpa hans grejor? Och framför allt bilen? En annan sjukjävel eller???

Av Marie - 7 oktober 2008 00:46

Nu kommer snart en ny telefon från Blackberry, den är vikbar. Jag gillar vikbara telefoner då den är mer som en telefon och knapparna är större och det är även mobilen. Jag gillar inte att mobilerna håller på att bli så små att man tillslut måste köpa förstoringsglas för att ens hitta dem. Modelen är en Blackberry 8220 och den har stödjer inte 3G, perfekt för mig då som inte har 3G kontantkort ännu. Men tydligen är det oklart om den kommer till Sverige pga att den inte stödjer 3G då det är bara Telenor och 3 som säljer Blackberry i Sverige. Men jag vill ha den, det måste ju räknas som något??

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31
<<< Oktober 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards