I huvudet på Aponi

Alla inlägg den 23 oktober 2008

Av Marie - 23 oktober 2008 20:47

Vattendimman lättar sakta

Regndropparna ligger tunga på bladen

Solstrålarna bryter igenom molnen

Och grodan sitter eftertänksamt vid bäcken

Trollsländan lättar sakta och ser sig inte om

En bit bort sitter en gubbe i en gammal eka

Han får ingen napp

Men han är glad ändå

Av Marie - 23 oktober 2008 19:49

Jag sitter just nu och luktar på min fingrar, det doftar choklad - och jag älskar choklad. Så jag är så lycklig, eller hjärnan blir det. Anledningen är att de för en stund sen kom hem med veckansmatvaror och en gång per år så kommer vi O'boy, och nu var det äntligen dags igen. Det luktar bara så gott.

Men annars sitter jag här och försöker att beställa mig för hur mycket jag ska handla på båten, beställa för på guldviva, och lägga på kläder. Jag ska ju också handla en iPod. Annars händer det inte så mycket just nu.

Av Marie - 23 oktober 2008 19:42

Jag så har jag lyssnat på min två nya album, Out of the boy med Katy Perry och Perfect day med Cascada, och jag har redan laddat in dem i iTunes. Jag har också läst några fler sidor, tagit en tupplur och läst lite till.

Jag kommer nog (äntligen) iväg och shoppa imorgon?

Men innan dess så ska jag sitta i ett fotbad, och kanske ska jag även ta och titta på en film? Jag har inte bestämmt mig för om jag är för trött än för att kolla på höök som slutar vid 22.00 För att igår var jag trött och gick och la mig tidigare än vad jag har gjort på månader och jag är trött nu så vi får se vad som händer?

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31
<<< Oktober 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards