I huvudet på Aponi

Alla inlägg den 24 oktober 2008

Av Marie - 24 oktober 2008 22:19

Men snart ska jag ta och bada fotbad, det som jag inte hann göra igår och så har jag också andra grejor som jag ska göra tills imorgon. Ibland skulle man vilja önska att dygnet har fler än 24 timmar, men det skulle ändå vara jobbigt i längde - så jag vet inte vad som blir bäst? Man kan ju alltid tycka att dygnet vore längre när man har en del att göra.

Jag hittade det här klippet nyss. Nå, vad var jag? Ah, dygnet. Det är nog bäst att jag börjar att stätta igång innan det aldrig blir gjort.

Av Marie - 24 oktober 2008 21:27

Snart ska jag ta och börja att ladda iPoden, ska bara tänka lite om det är några album som jag ännu inte har importerat in i iTunes. Har även för mig att jag behöver ladda ner omslagen på några till album. Annars så sitter jag just nu och tittar på veckans avsnitt av Livet i Fagerviken, där allt verkar hända. Och om inte det skulle vara nog så har jag fått för mig att jag vill ha ett skärp som jag inte har sett på ungefär 6 månader. Tycker ni också att det är rätt tid att börja att leta nu? Snart lutar det väl åt att jag inte kommer att hitta det idag. Annars så ska jag väl läsa lite, mer som vanligt. Men jag har i alla fall hittat 2 st album som jag saknat i mer än ett år nu, men som sagt inget skärp.

Av Marie - 24 oktober 2008 01:01

Bild från backstreetboys.com


Jag minns inte längre vad jag skulle skriva om men jag funderar på att göra mig ordning nu och ta och läsa lite till om jag orkar? Jag hoppas att jag hinner göra det jag tänkte senare idag. Men hoppas att jag inte somnar innan jag är klar, då kan det bara sluta illa. Men jag måste nog gå nu. Godnatt!

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31
<<< Oktober 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards