I huvudet på Aponi

Alla inlägg den 10 oktober 2008

Av Marie - 10 oktober 2008 23:51

Här sitter jag och dricker proviva. Nå, vad var jag någonstans? Jag är rädd för att jag har tappat tråden, men något galet måste väl ha hänt idag? Ah, Tito Beltran fick äntligen sitt straff, så det behöver de inte längre fylla ut tidningarna med. Om han gjorde det så känns det skönt att straffet skärptes men det är konstigt att det har anmält det först mer än 5 år senare, då känns det nästan som om det inte fanns något bevis, att de väntade så länge att det av naturliga skäl inte kunde finnas något dna sparat. Man blir lite fundersam. Nu tänker han överklaga tydligen men jag tror inte att högsta domstolen tar upp fallet, men om det gör det så tror jag bara att straffet kommer att skärpas ytterliggare.

Av Marie - 10 oktober 2008 23:46

Och så har man ätit äppelkaka för den femtielfte gången, nämen så många är det väl inte - men en 7 kanske i år? Fast semlor är godare, undrar om det är det för att jag bara åt en i år? Det får det funderas mera på, för nästa år tror jag att jag kommer att äta i alla fall två stycken. Eller ja, säsongen för semlor börjar ju snart, runt den första advent men det tycker jag är för tidigt, jag börjar i slutet av januari/början av februari. Vad har annars hänt idag??? Jag har läst mer, och sett på idol fast jag kan ju inte säga vilken som kommer att vinna. Det är ju egentligen bara mellan högst 5 som det hela handlar om.

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31
<<< Oktober 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards