I huvudet på Aponi

Alla inlägg den 15 oktober 2008

Av Marie - 15 oktober 2008 23:08

Nu har jag hittat ett förnuligt verktyg som man kan ladda ner och som håller reda på allting åt dig, eller ja kanske inte allting. Men den håller reda på åt dig om något har hänt på dina communities, bloggar och fotoalbum. Så man inte måste ladda in på olika saiter och så har ingenting hänt. Nu laddar man in i programmet och den hämtar den senaste informationen.

  • Lunarstorm
  • Myspace
  • Facebook
  • Helgon
  • Anstalten
  • Playahead
  • Hamsterpaj
  • och 33 andra sidor.
Av Marie - 15 oktober 2008 18:10

Nu ska jag gå och träna en stund, sedan ska jag läsa lite till i boken - Svart is. Sedan kanske jag tar och tränar lite till och sedan är det dags för en dusch. Vi syns om några timmar igen. Efter den obligatoriska men ack så tråkiga träningen. Får se om det blir före Oskyldigt dömd eller efter?


Av Marie - 15 oktober 2008 17:50

Bilder från guldviva. 


Enda sedan jag köpte mina nya örhänge från Guldviva så har jag titt som tät loggat in i deras webshop och ställt en massa frågor. Jag ska snart beställa därifrån, jag lovar. Idag fick jag tillbaks en mejl med ännu fler svar. Det står kedjans längd är 42cm men man kan även få den i andra storlekar för samma pris som den i ursprungs exemplet kostar.

Kedjans längd finns i kortare än 42cm och längre också om man så vill. Upp till 50cm (42cm, 45cm, 50cm osv) så är det samma summa som vissas på deras hemsida. Sedan har de kommit med en ny kollektion Havtorn, ni kan se den längst till höger på bilden, den vill jag ha när jag nu gör beställningen. Fler från Havtorn kommer inom kort, undra hur örhängen kan se ut om det nu finns några såna? Jag gillar bara klassiska och tidlösa smycken, i silver.

Av Marie - 15 oktober 2008 17:16

Jag är i behov av nya fårskinnstoflor, de jag har nu har börjat få formen av en elefantfot. Det är inte alls snyggt och enligt min bror ser de ut att ha blivit överkörda av en lastbil. Så det är nog bara att inse att de inte ser kloka ut. Då tog jag och googlade och hittade en liten sidan som även har en butik i Visby. Visby, ja det är 9 år sedan jag var där nu, och jag skulle gärna vilja åka tillbaka. Jag saknar ringmuren och det lilla fiket som hade en klosterträdgård eller om det var en ruinträdgård? Men jag tror nu att jag har hittat pappas julklapp i alla fall. Snapsglas. De finns med 3 olika, med fot, utan fot och där en annan design på glaset. Jag vet inte vilken jag ska välja?

Av Marie - 15 oktober 2008 14:38

Jag fick nyss ett mejl från Backstreet boys fanclub, nu kostar det 280 $ för att går på Soundcheck, få en autograf få möjlighet att fråga dem någonting och bli fotad. Det blir i dagsläget 2050:-. När jag gick så var summan 113£ men då stod den lite högre än idag, så det kostad 1635:-. Det har alltså blivit dyrare eller så är det för att bankkrisen är här för att stanna ett tag?

Det är tur att man månadssparar än att spara i fonder och aktier just nu när marknaden är så instabil som den är just nu.

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31
<<< Oktober 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards