I huvudet på Aponi

Alla inlägg den 26 oktober 2008

Av Marie - 26 oktober 2008 22:03

Om du ser kvinnan snurra medsos så använder du din högra hjärnhalva.

Om du ser kvinnan snurra motsos så använder du din vänstra hjärnhalva.


Och vissa som jag, kan se henne snurra åt båda hållen. Enligt universitet Yale som har genfomfört en studie med hjälp av den här bilden så är det bara 14% av den amerikanska befolkningen som kan se henne snurra åt båda hållen. Men varning för en lätt känsla av illamående efter en stund.

Av Marie - 26 oktober 2008 19:48

Annars sitter jag och spelar CSI: Kiss of the Red Dragon i väntan på det nya spelet som kommer att heta CSI: New York City, men den verkar inte komma ut förens i januari, så jag får väl ta och vänta då.

Annars hade jag tänkt att köpa Desperate Housewives med alla fyra säsongerna som kommer i december. Men det är några veckor dit.

Av Marie - 26 oktober 2008 19:12

Idag så fick jag ta och vrida om alla klockorna och så kom jag äntligen iväg och shoppade lite. Under mindre än en timme hann jag shoppa duschkräm, handla lite kläder på Kapp Ahl och in på hälsokost för att senare hinna in och handla mat inne på Ica innan bussen vände tillbaka hem. Nu har jag bara kvar att handla några nya jeans innan jag får ta en funderare på om något mer på klädfronten måste inhandlas?

Jag hittade även en produkt på hälsokost som enligt beskrivningen skulle kunna hjälpa mig, som lider av ont i magen och väderspäningar pga IBSn, och hittills så fungerar den. Jag har inte ont i magen som jag hade innan jag drack gelen, men konsistenesen på gelen hade övrigt att önska.

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31
<<< Oktober 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards