I huvudet på Aponi

Alla inlägg den 28 oktober 2008

Av Marie - 28 oktober 2008 23:46

Här sitter jag och jäspar. Att man kan sitta här och vara så trött som jag är just nu. Idag har jag tränat, fortsatt att läsa i Svart stig, tittat på kläder som jag ska beställa - någon gång.

Annars såg jag en del av Rosa bandet galan, jag hade ju bidragit med 200:-, synd att Backstreet boys inte var med, som de var förra året.

Annars kan jag inte minnas vad jag har gjort mer idag, men om det är för att jag är trött eller om det har en annan försklaring. Det vet jag inte nu?

Av Marie - 28 oktober 2008 15:36

Jag tog och gick in på Converse.com och såg att man kunde designa sin egen sko, nu är problemet att de bara skickar skor som man har designat själv inom USA. Men det finns ett företag som kan ge företaget en riktig amerikansk adress, så att produkterna man vill ha skickas till en utan att företaget vet om att produkten inte stannar kvar i USA. Utan i det här fallet skickas till Sverige. Företaget heter Myus.com, men jag vet inte mer exakt hur det fungerar?

Av Marie - 28 oktober 2008 15:04

Nu har jag nästan bestämmt mig. Det betyder att jag har valt bort iPod classic men nu står valet mellan den gröna nanon och den röda. Den röda ser ut som en julgranskulla, eller den har alltid fått mig att accosiera den med julen. Men en del av intäkterna går ju till en bra sak - att stoppa AIDS i Afrika. Så då gör det väl inte så mycket att den är röd, medan den gröna är min älsklingsfärg. - Hmm, jag som inte kan bestämma mig.

Det finns många RED (PRODUCT), och om man köper några av deras produkter så går upp till 50% av priset till - att stoppa AIDS i Afrika.

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31
<<< Oktober 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards