I huvudet på Aponi

Alla inlägg under juli 2009

Av Marie - 1 juli 2009 19:47

Idag har jag som vanligt promenerat och veckan till ära tittar på en av mina tv-serie i väntan på min nya, som jag ska hämta ut innan helgen. Men jag satt och funderade på om jag ska ta och göra ordning ett fotbad, det borde vara på tiden, det är ett tag sen, nästan exakt en månad sen sist - give or take en dag. Och inget finns det att se på tv nu, det är inte mycket man kan titta på under sommaren, och jag är uppriktigt förvånad hur mycket skit de lyckats fylla tablåerna med. Lite senare tänker jag ta och fundar på vad jag vill köpa på båten, det är alltid bra att veta. Jag har redan nu lite humm över vad jag vill ha, men sen får jag se om jag handlar allt? Jag har lite annat som jag vill ha som jag inte kan inhandla på båten. Sen ska jag även ta och läsa lite ur Bokcirkelns bekännelser också. Det finns en del att göra, men begränsat med tid.

Av Marie - 1 juli 2009 19:15

Här sitter jag och trycker i värmen, men imorgon tänker jag rymma för en stund, jag tänker nämligen uppsöka vatten för en stund, inte i form av bad utan jag tänker åka båt samt fylla på mitt smyckskollektion lite - om jag hittar något? Och kanske något annat, om jag hittar något som faller mig i smaken? Men det ska bli skönt att komma bort lite och få lite svalka, det börjar kännas som sommaren -94 och jag trivdes inte alls då, det var helt enkelt för varmt. Annars har jag tittat på lite Gossip Girl idag, och jag står inför samma dilemma som igår, jag vet inte och jag vill göra ett litet avbrott med att spela dataspel eller om jag vill titta vidare?

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31
<<< Juli 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards