I huvudet på Aponi

Alla inlägg den 1 november 2008

Av Marie - 1 november 2008 23:50

Och nu börjar jag bli hungrig. Men annars sitter jag och surfar runt och titta på olika inredningsbutiker. Och den första som får mig att gå igång med saker jag vill ha, eller saker man bara måste ha är snirkla. Den andra för tankarna till kanarieöarna när vi bodde i en bungalow, som är ett danskt företag. Annars är det just nu rätt så lugnt, men jag vill gärna shoppa lite imorgon.

Av Marie - 1 november 2008 22:40


Jag väntar med spänning tills den här filmen kommer ut, det är några år sedan jag läste boken, men efter Da vince-coden med Tom Hanks så hoppades jag på att han skulle fortsätta spela Robert Langdon. Jag skulle gärna vilja jobba med vad Mr. Lagdon sysslar med. Professor i religonssynbolik, men snart tror jag att det området är påhittat eller för litet område för att studera i Sverige. Synd för det verkar, verkligen vara ett intressant ämne. Annars så är det bara att krypa upp i soffan med en bra bok, och en mugg het te och vänta tills filmen kommer på bio.

Av Marie - 1 november 2008 22:01

Nu sitter jag här igen, efter ha sovit några timmar. Just nu så tar magen nästan död på mig, jag har hittills aldrig tagit bedövning hos tandläkaren och jag har lagat många hål, genom mitt liv. Men det är ingenting mot hur ont i magen som jag har. Det känns som att överkroppen vrids medsots och underkroppen motsots, när jag har som ondats, men den smärtan brukar gå över inom en minut men den återkommer med jämna mellanrum. Så jag orkade inte shoppa idag eller städa av mitt rum helt, men jag har i alla fall plocka upp lite och ställt in böcker i bokhylla. Det är i alla fall något.

Jag hoppas att imorgon är en annan dag - en bättre dag. Men annars har jag läst lite mer i mina två böcker, och jag har nog läst lite över 100 sidor idag i alla fall, så det går sakta framåt.

Av Marie - 1 november 2008 15:23

Jag hade inte så stor lust att åka ner och shoppa idag, jag känner mig inte helt hundra, men jag kan ju alltid göra det imorgon. Jag såg ett snyggt glas där nere i torsdags, det var orange och lite fräckt, men jag vet inte om det finns kvar idag?

Annars så finns det inte så mycket att göra idag så det kommer nog att bli både en och två sidor i böckerna. Ja, jag läser för närvarande både Född en blå dag och Förlorad - samtidigt. Jag klarar upp till fyra böcker samtidigt, för det har jag testat. Men nu måste jag gå en stund.

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
<<< November 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards