I huvudet på Aponi

Alla inlägg den 18 november 2008

Av Marie - 18 november 2008 22:20

Men nu funderar jag på att gå och titta på sista avsnitten av O.C säsong 4 innan den nya dator kommer imorgon så att jag kan börja titta på Förhäxad igen, det är ett tag sedan.

Annars måste jag väl damma av skrivbordet imorgon för att ta bort allt damm som finns runt datorn. Tänk om man kunde leva i dammfria miljöer?

Efter det ska jag ta en kopp te och slå mig ner framför tvn och titta på dagens CSI:NY, innan det blir dags att varva ner framför Här och nu, innan jag ska sova. Det är ändå en del som ska göras imorgon innan datorn kommer. Det kommer ju också att komma ett spel prylpacket till sims 2 och en film. Som jag inte kan kolla på innan den nya datorn kommer på 1 Terabyte i hårdisk, 4096 i ramminne, och 1 GB i grafikkort. Här ska det spelas, skriva "böcker" och kollas på film.

Av Marie - 18 november 2008 22:00

Lussebullar är också klara för i år, om pappa inte äter upp dem lika fort som förra året. Det är konstigt ha gillar att äta lussebullar, kanelbullar, äppelkaka, fiffirutor men du ser aldrig honom vid bakbordet. Undra vad det beror på?

Sen har jag skickat iväg ett mejl på engelska till en tjej som ska sätta ihop ytterliggare en födelsedagsbok till Nick. Jag skrev två dikter till honom förra året och har nästan en klar redan nu. Deadlinen går ut den 14 januari, några dagar efter min födelsedag alltså, men jag tycker det känns bättre att skicka brevet runt nyår. De ska ju ändå från lilla Sverige till en liten delstad i Usa. Hoppas att jag får flytt i den text som jag redan har skrivit, egentligen kan man nog kalla den för en låttext fast det saknas musik men den kan han skriva till själv om han känner för det. Jag tycker bara att det är kul att skriva.

Av Marie - 18 november 2008 21:54

Nu har jag suttit ihop ett skoskåp. Det var lite klurig speciellt när inte ljuset från lampan nådde ner, men då gick jag och hämtade en spotlight a la 80-tal. Då gick det mycket fortare, sen var man även tvungen att se på Äntligen hemma, och då kunde man bara jobba i pauserna. Men det går det också. Nu ska skorna bara dammas av och sättas in i skåpet, mamma har sedan i somras börjat reagera på våra kattens päls. Eller mer bestämmt vad den innehåller, så därför kan ett skoskåp och ett överkast fixa det mesta och katterna får vara kvar. Det tycker dem är... :-)

Av Marie - 18 november 2008 18:29

Idag har jag börjat att läsa Här och nu av Elisabeth Andersson, jag vill dra lite längre på både ps. i love you och Tempelriddarnas arv. För jag tror att jag kommer gilla båda så mycket att jag vill inte läsa båda för

tidigt. Annars så har jag fått reda på att datorn kommer imorgon! Jippi. Så den kom ju bra mycket fortare än vad det sa först att den skulle göra, men jag tror att det är för att det stod att den var i lager och att de inte behövde vänta på några delar. Men det ska bli kul att spela med en dator att spela Overlocked på, men även testa hur mycket sims 2 kommer att bli.

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
<<< November 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards