I huvudet på Aponi

Alla inlägg den 3 november 2008

Av Marie - 3 november 2008 22:42

Nu har jag tagit och beställt några filmer men även ett spel, men den kommer inte förens i januari, suck. Nu ska jag ta något att äta för att jag är hungrig och så får jag se om jag tar och beställer stegräknaren idag, och inte har något annat att göra. *funderar* Jag kan ju alltid läsa lite mer och kolla in klädkatalogerna av vilka jag ska beställa jeans av.

Annars kan jag ju kolla in filmen som jag fick idag, eller så kan jag spara den till en annan dag?

Av Marie - 3 november 2008 15:15

Vill du dofta vanilj i duschen, eller varför inte björk/äpple - både i håret och på kroppen. Man kan också dofta blåbär/lavendel, lingon/rosor, det finns också dofter till män. Alla ämnen kommer från Sverige, och produkterna är även tillverkade här. Under nästan varje doft har även ett doftljus som man kan köpa och lukta på medan man kanske duschar?

Shampoo och balsam finns i dofterma björk/äpple, hjortron/jasmine, och som resekit även i lingon/rosor. För mer information gå hit eller beställ här.


Jag funderar nog på att prova, för det är inte så dyrt.

Av Marie - 3 november 2008 14:37

Jag fick Ps I love you gratis idag, för att jag har förlängt min prenumerera hos Hennes, vanligtvis så brukar man ju inte få något när man förlänger sin prenumeration så jag blev glatt överaskad. För ett halvår sedan fick jag shampoo och balsam i present för att jag började att prenumerera på tidningen.

När jag städade ur mitt tidningsställ för några månader sedan så hittade jag en gammal Hennes, som var mer än 4 år gammal. Det gäller att börja tidigt! Men jag skulle vilja ha fler filmer att titta på, men jag vet inte längre vilka jag vill ha?

Av Marie - 3 november 2008 00:22

Rimfrost på fönstren, kylan i ansiktet

Solen tittar fram över trädtopparna

Löven på marken, är röda och orangea toner

På den tunna isen, har vinden spelat sin melodi

som sakta tystast ut och stelnat

Medan gråsparvarna tyst ser på

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
<<< November 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards