I huvudet på Aponi

Alla inlägg den 11 november 2008

Av Marie - 11 november 2008 22:20

Jag får väl ta och läsa lite sen, och ta en kopp te som jag aldrig hann göra igår och så får jag se om jag kommer närmare en Ps3 imorgon?

Annars måste jag nästan lägga en beställning på en ny dator imorgon för det tar ju ca 7 dagar för dem att sätta ihop delarna, och sen vill jag inte vänta längre. Sen vill jag ha choklad. Det är så gott, får nog ta och beställa innan den här veckan är slut för snart är det försent och man måste åka in till butiken. Och sedan tror jag att jag ska köpa en kamera, Panasonic Lumix DMG - T25 brun för mina pengar som jag fick i födelsepresent.

Av Marie - 11 november 2008 21:52

Choklad, choklad, choklad är vad jag har på min hjärna. Jag vill ha praliner, iPod, Kamera, Ps3 och dator. Oj glömde guldviva. Jag måste ta en sak i taget. Ipoden kan vänta lite till, för hörlurarna som jag vill ha till har ju ännu inte släppt *kommer snart*. Så har det stått i 2 månader nu, och var är snart under en sådan lång tidsperiod?

Datorn måste jag ha nu, dels vill jag spela Overlocked? som jag har för lite ramminne till nu, sedan börjar the sims 2 kräva större kraft på hårddisken som börjar att ta slut, förutom att den låter som ett kärnkraftverk pga nätverksagregatet gör som den vill. Ps3 för att jag vill ha något att göra, och kameran har jag gått och väntat på i månader att få beställa. Men guldvivan måste jag snart göra något med, jag måste specialbeställa ett par saker och det tar tid att göra ändringar, så de måste snart göras en beställning. Jag vill ha... nu

Av Marie - 11 november 2008 15:20

Jag har nu börjat att läsa på Diagnos: Strypt och den är väldigt spännande  måste jag säga. Helt perfekt till det här trista vädret som är ute. Jag har också hittat en sida där man kan köpa praliner, och jag har inte testat det än men det ser gott ut. Men jag vill testa de, jag har bara inte haft tid än att åka dit, men finns de ju på nätet så man kan beställa och de väljer ut bitar. Om man vågar? Annars sitter jag och bestämmer hur min dator ska komma att se ut. Annars sitter jag bara här och drömmer om olika praliner i alla dess form och smaker.

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
<<< November 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards