I huvudet på Aponi

Alla inlägg den 14 november 2008

Av Marie - 14 november 2008 19:19

Om du har en soffa, några fotöljer eller några få tygklädda stolar från ikea, finns det en sida där du kan förnya din klädsel på dina ikea saker. Du går bara in på bemz.com som har olika tyger i många färger olika färger.

Eller varför inte välja en fototapet? Du kan både göra din egen genom att ta motivet själv och skicka in så trycker de upp den eller så köper du en färdig. Och så här kan det se ut, om man väljer en stad i Grekland som heter Santorini.

Av Marie - 14 november 2008 14:33

Jag skrev för 15 dagar sedan att jag skulle läsa dessa böcker

  • Förlorad av Michael Robotham
  • Född på en blå dag av Daniel Tammet
  • Övervintraren av Willy Josefsson
  • Diagnos: strypt av Peter Gissy
  • Ge mig en dag till av Mitch Albom
  •       + en bok till

    • Tempelriddarnas arv
    • Ps. I love you

    Ni kan se att jag inte har så många böcker kvar att läsa, och vi är bara inne i mitten av månaden. Jag måste nu börja att bestämma mig för att läsa minst två böcker till förutom min ursprungliga lista, som jag nu bara har en bok att läsa ut och som jag nu ska ta och börja med. Den här månaden gick det förfort att läsa ut böckerna. Jag tror att jag läger dit, får se hur långt jag kommer med dem.

    Av Marie - 14 november 2008 02:15

    Jag tog och köpte datorn för några timmar sedan, men min bror tyckte inte att jag skulle köpa kameran, så jag får väl ta och skicka efter den någon annan gång. Och jag som tyckte att de var smidigt att skicka efter den samtidigt. Han tyckte inte att jag använde den jag har nu tillräckligt för att ha behov till en ny, men Pansonic Lumix DMC T25 har ju det bästa zoomen på marknaden. Så då vill jag ha den till nästa gång Bsb kommer så att man får närmare bilder än nu i våras. Suck, att man alltid ska få nej.

    Jag vill i alla fall göra en beställning till guldviva senare idag, tänk om man bodde själv. Då skulle man också få fatta sina egna beslut utan att få höra ordet nej.

    Presentation

    Fråga mig

    1 besvarad fråga

    Kalender

    Ti On To Fr
              1 2
    3 4 5 6 7 8 9
    10 11 12 13 14 15 16
    17 18 19 20 21 22 23
    24 25 26 27 28 29 30
    <<< November 2008 >>>

    Tidigare år

    Sök i bloggen

    Senaste inläggen

    Kategorier

    Arkiv

    Länkar

    RSS

    Besöksstatistik

    Gästbok


    Ovido - Quiz & Flashcards