I huvudet på Aponi

Alla inlägg den 27 november 2008

Av Marie - 27 november 2008 20:57

Jag har städat ytterliggaren en bit in i gaderoben och kastan en del, som jag ska slänga sen. Dammsugit upp råttbajs, och skräp.

Men det var jobbigt att städa i hukande ställning i mer än en halvtimme, och allt som är där inne nu är inte mitt heller. Så jag kan inte kasta längre det jag vill ha bort. Får se om jag återupptar arbetet i helgen?

Annars ska jag ner till centrum på söndag, ska skänka bort mina gamla glasögon och börja handla julklappar. Innan jag åker hem ska jag även inhandla månadens konsomtion glass. Ny månad betyder Ben&Jerry.

Av Marie - 27 november 2008 15:52

En kvinna i Gislaved, i småland skulle äta mat med lingonsylt.


Burken med lingonsylt innehöll även akupunkturnålar. Den obehagliga upptäckten gjorde en ur personalen på ett behandlingshem i Gislaved. Hon kände något vasst i munnen och det visade sig vara en nål. Fler nålar hittades i sylten. (TT)


Det verkar nästan bäst att koka sin egen sylt efter det här. Om man inte vill ha annat i maten.

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
<<< November 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards