I huvudet på Aponi

Alla inlägg den 20 november 2008

Av Marie - 20 november 2008 22:47

Nu sitter jag och kollar in en massa program som jag har missat, som går i svt som gör att man kan se om dem på webben efter de har sänts. Jag har redan sett Dr Åsa och nu är det dags för Livet i Fagervik. Sedan är det dags för mitt kvällste framför CSI. Man får sig många skratt i Livet i Fagervik, man skrattar ett par gånger i varje avsnitt men snart är det slut på avsnitt i alla fall för den här tiden. Och nästa vecka börjar På spåret igen. Det är alltid kul att lista ut var de är, och sedan svaren om resmålens knunta frågor. Förra säsongen gissade jag rätt resmål på 10 poängan, 2 gånger. Ibland måste man tänka fyrkantint, för att få en ledtråd. Men det är kul att det är tillbaka igen. :-)

Av Marie - 20 november 2008 20:33

Sedan går jag och väntar på att spiti ska ta och öppna sin e-shop, och jag är faktiskt nyfiken på vad den kommer att innehålla. Men jag ska även ta och beställa hem shampoo och praliner. Men sedan måste jag allvarlig börja fatta ett beslut angående när jag ska ta tid och fundera vad jag vill ha angående guldviva. Annars händer det inte så mycket här, men jag tror att jag ska ta och läsa lite gran nu innan höök och sedan funderar jag också på att se på kvällens avsnitt av CSI:NY. Och jag vet inte om jag kommer att komma tillbaka och skriva något mer inlägg innan imorgon?? Vi får se, vad jag hinner med.

Av Marie - 20 november 2008 20:14

Idag har jag läst en del i Här och nu och har inte långt kvar tills det är dags för nästa. Det är alltid värst när en bok, är på väg att ta slut för ibland är det svårt att välja en ny. Annars är jag rätt så trött av att spela idag, så jag har tagit en paus tills imorgon.

Det finns ett par grejor som jag ska ta och göra imorgon och kanske senare ikväll innan jag går och lägger mig. Och tydligen så är GTA IV framflyttat två veckor till, så nu kan jag inte åka och köpa den imorgon. Så jag vet inte längre om jag ska åka ner??


Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
<<< November 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards