I huvudet på Aponi

Alla inlägg den 25 november 2008

Av Marie - 25 november 2008 23:03

Jag kommer att ta och beställa det här hårvårds serien innan veckan är slut, allt i serien är ekologiskt utan kemikalier som är bla kan ge cancer. Men jag har fått eksem pga dessa kemikalier så jag tänker vara snäll mot min hårbotten och köra ekologiskt och se om min hårbotten läker ut av sig själv när jag har tagit bort shamop och balsam utan kemikalier.

Man kan köpa serien som även består av fler produkter på Accessora.

Sen tror jag att jag har hittat vad jag vill ha för pengarna som jag fick i födelsedagspresent, och som jag än så länge har kvar. Jag funderar på att köpa väskan som ni ser på bilden, den är en Ted Baker men det namnet säger mig inget för att jag vet ingenting om den världen, men den är fin.

Av Marie - 25 november 2008 22:31


Jag har fått ett städryck, och jag vet inte om det smittar?? Jag som hatar att städar håller sedan idag på att städa min garderob. Men det är ingen trevlig historia, den är fylld med saker och skräp men även saker jag köpt och slängt in för att det inte har funnits plats att ställa sakerna på.

Det är tomma kartonger, påsar med saker jag ska sätta upp, saker som ska slängas och sånt som råttan i huset har förstört. Det finns också nya saker i denna röran. I våras hittade jag min aldrig använda vinterjacka i den där röran. Den hänger nu framme, men den låg därinne i 2,5 år.

Ni skulle inte veta hur det ser ut därinne, men jag hoppas att det är städat och fint lagom tills jul. Kolla in vem som är med Bsb på scenen i LA för 2 dagar sedan. Kevin!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Av Marie - 25 november 2008 22:24


Idag tog jag och åkte ner till centrum med bussen, och magen höll sig i shack, jag blev nästan imponerad. Det måste vara för att jag har börjat att motionera nu, och äter medel när jag har måste släppa väder. Nå, det var rätt lugnt där nere men jag kände inte för att börja köpa julklappar idag så jag väntar med det tills på söndag, jag hoppas att advent ska göra så jag kommer i stämmning. Annars har jag tvättat fönstret och bytt bort mina munblåsta glas bollar eller bubblor. Vet inte riktigt hur jag ska förklara dem bättre?

Så nu är det glas stjärnor och snöstjärnor som sitter uppe med en advetsstjärna som måste ha en ny kontakt för att fungera, kontakten måste bli lite mindre för att jag ska kunna koppla in den. Ska bara packa upp den sista ängeln så är min vinter fönster klart.

Av Marie - 25 november 2008 01:48


Jag vet att det är tidigt idag eller sent på dagen. Det beror på hur man ser på det. Jag sitter här för att ja, kolla in hur mycket det är som jag ska köpa smycken för i svenska kronor. Jag får nog ta och tänka igenom beslutet senare idag, för nu ska jag ta boken och gå och lägga mig. Allt snöande har gjort att digitalboxen inte kan få tillräckligt hög singnal, och jag ändå för trött för att göra någonting åt det. Det får jag göra lite senare idag. God natt. 

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
<<< November 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards