I huvudet på Aponi

Alla inlägg den 12 november 2008

Av Marie - 12 november 2008 23:16

Idag var två polisbilar och en polishelikopter ute och sökte efter någon. De höll på i 2 timmar innan de hade ett stormöte på en halvtimme innan de åkte härifrån. De letade efter en kvinna med brunt kort hår, brun jacka och jeans. Inte så mycket att gå efter...


Jag minns en höstkväll för 10 år sedan då två narkomaner var jagade av polisen. Mannen gömde sig bakom en slånbuske och kvinnan satt halvnaken uppe i en tall som hon lyckas klättra upp i. Mannen hittades med hjälp av hundpatrullen och kvinnan togs tillslut ner. Man kan ju undra hur hon kom upp i trädet, till och börja med??

Av Marie - 12 november 2008 23:10

Jag får väl ta och beställa dator imorgon då, de har den svarta Pansonic luxin DMG - T25, för 2990:-, man kanske ska slå till nu när jag inte ska ha Ps3? Jag ska ta och titta på CSI NY om en stund, i brist på annat på tv.

Sen ska jag läsa lite till innan jag går och lägger mig, ska ta en kopp te också framför tv hade jag tänkt. Annars har jag sett Osyldigt dömd, som hade en läskig kvart innan den var slut. Ska väl också ta och göra någon mer beställing kanske?

Av Marie - 12 november 2008 18:20

Jag har inte köpt någon Ps3, jag vet inte ens om den är för dyr? Eller om jag ska ta och köpa en dator först? Min bror pratade om att jag även ska ta och låta dem sätta in ett trådlöstnätverkskort så att jag kan få internet på mitt rum, vilket jag inte har eller jag har aldrig haft det.

Men jag vill ha dator nu så att jag kan spela, men jag vet inte vad allt heter som är bästa märket att ta när de kommer att sätta ihop datorn. Suck, till en förvirrande värld. Annars har jag gått en promenad på 2500 steg, inte mycket kanske men ändå mer än vad jag brukar gå, jag hoppas att jag kommer att komma upp i 12000 steg som en kvinna mellan 18-50 ska gå varje dag. Och jag har läst ett par kapitel, jag har snart läst en tredje del av boken redan, eller det kanske inte är lika fort som med Ge mig en dag till men just nu och det är inte för att Diagnos: Strypt är dålig, den är bara jag som inte har lust att läsa ut den för fort. :-)

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
<<< November 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards