I huvudet på Aponi

Alla inlägg den 9 november 2008

Av Marie - 9 november 2008 19:35

Förutom att jag vet vad jag vill ha, eller har lust att köpa så sitter jag och läser. För tillfället heter boken Ge mig en dag till, och den är rätt bra, men jag har bara läst några sidor. Annars händer det inte så mycket, sitter och kollar på videoklipp och hittade en trailer för Män som hatar kvinnor. En bok som jag naturligtvis har läst, men som jag nu också vill se. Men jag vet inte om det blir efter att den släpps på dvd?

Det är mycket man vill se, men lite som man tittar på. Nu ska jag nog ta och gå och läsa lite till. Det är en spännande bok, som jag läser just nu, och den är rätt tunn - runt 200 sidor. Sen är det dags för nästa bok.

Av Marie - 9 november 2008 19:07

Oj, nej. Jag skulle aldrig ha börjat att söka på Playstation 3 spel. Nu vill jag ju ha den konsolen och ett par spel till. Grejen är att det är söndag och alla affärer är stänga. Så vad gör jag då? Väntar med det tills imorgon? De kanske har några i spelaffären nere i centrum, men det lär ju vara stort och tungt, men jag vill inte ha några spelpaket med, för jag gillar inte den typ av spel som finns med. Varför började jag med det här? Förmodligen för att jag inte har något annat att göra just nu. Det är typiskt, jag tänker inte titta på något mer på internet idag för då vill jag väl ha det också?

Mitt kamera köp får väl vänta tills nästa månad då, nu när jag inte kan hålla fingrarna från att spela på tv:n också, som om dator inte var tillräcklig.

Suck, att det ska vara så svårt att stå emot frestelser.

Av Marie - 9 november 2008 18:05

Jag kanske ska ta och skriva lite på min bok ett tag? Eller ta och spela lite dataspel? Om man inte har något att göra så stoppar det inte än, för att hitta på något att göra. Och jag kan ju ta och beställa hem datorn imorgon. Tänk att snart ha en dator som man kan spela på igen. Annars ska jag nog ta och tänka över lite saker, som jag vill ha, men inte har än. Kanske har jag väntat tillräckligt länge på Playstation 3. Och att jag nu kan ta och köpa den? Jag vänta lite med att köpa den (mer än ett år) för att de inte fanns så många intressants spel, när konsolen väl släpptes och det sämsta med att jag väntade var att de som finns att köpa i butiken inte längre går att spela Ps2 på. Så man kan ju ångra sig att man väntade - men det är lätt att vara efterklok, svårare att göra någonting åt det.

Av Marie - 9 november 2008 17:48

Idag har jag städat mitt rum, så nu är det äntligen klart. Läst en hel del i Förlorad som jag snart kommer att ha läst ut, och jag har valt Ge mig en dag till av Mitch Albom till min nästa bok att läsa.

Annars gör jag inte så mycket, men det kanske blir en film senare ikväll? Men för tillfället så gör jag inte så mycket, jag sitter och läser det som har hänt i världen och tänker på vad jag skulle kunna göra nästa vecka. Fast dem planerna är lite suddiga.

Av Marie - 9 november 2008 01:52

Jaha, och vad ska man nu hitta på? Ni skulle nog föreslå sängen och jag är trött men samtidigt så vill jag göra någonting. Märkligt. Man kanske ska ta och slitta sig här ifrån och ta och hitta något att läsa innan ögonlocken slocknar. Sen skulle jag kunna tänka mig att köpa en Iittala Marimekko i mossgrönt, koboltblå, sand, lila? Jag har inte bestämt mig till vad, men det är snyggt. Man skulle kunna ha en till godisskål, eller som smyckesskrin.

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
<<< November 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards