I huvudet på Aponi

Alla inlägg den 19 november 2008

Av Marie - 19 november 2008 23:19

Hej!

Tänkte skrivat ett till inlägg innan CSI:NY som börjar om en stund. Imorgon ska jag fortsätta installera Sims 2 spel på datorn och så ska jag gå på min promenad. Sen på fredag funderar jag att åka ner till centrum och titta på saker, men framför allt om det har fått in GTA IV till datorn, det är nog billigare att köpa ett PC spel än ett helt ny konsol.

Sen går jag även i julklappstider, vad ska jag önska mig och vad ska jag köpa? Jag brukar runt första till andra advent ha en färdig kartong bit med bilder på saker, och köpställen, allt för att vara så pedagogisk som möjligt. Men nu måste jag gå, te och CSI:NY, jag har nu en tv kväll.

Av Marie - 19 november 2008 23:06

Datorn har nu anlänt. Jag gick i flera timmar runt, runt för det var inte mycker mer jag kunde göra. Jo, jag läste en del också förstås men det var allt. Men den nya datorn är verkligen snabb, i jämförelse men min gamla. På min förra dator tog det 10 minuter innan man kunde börja spela en familj i sims 2 och flera gånger hade jag ingen lust att vänta vilket ledde till att jag inte spelade så ofta som jag hade velat. Nu går det på runt 1 minut, så nu har jag inte längre några ursäkter till att inte spela det.

Möjligtvis att jag känner mig trött. Filmen kom idag och prylpacket kommer då imorgon, då funderar jag på att beställa praliner och smycken från guldviva, suck det känns som att det aldrig blir av.

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
<<< November 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards