I huvudet på Aponi

Alla inlägg den 21 november 2008

Av Marie - 21 november 2008 23:27

Jag funderar på att snart sätta ihop en julklapps tips som alla skulle vilja ha, tills julafton. Men jag vet inte om jag kommer att klara av det, men det får väl tiden utvisa. Tills dess får jag fundera på vad det skulle kunna tänkas vara för saker som jag och andra skulle tänkas vilja ha.

Jag har ju inte ens börjat att sätta ihop min egen julklappslista till mig själv än, lite för att jag inte har tillräckligt med bilder på det som jag verkligen vill ha än. Jag fick discshops katalog i vecka och ur den kan jag hämta några bilder på de filmer som jag skulle vilja ha, men sen vet jag inte vad jag vill ha mera? Sen är det lite svårt att ha bilder på saker som man inte vet vad man vill ha än.

Hur skulle dem bilderna se ut??

Av Marie - 21 november 2008 22:51

Nu är det exakt 90 dagar till Sims 3 kommer ut. Jippi. Det går långsamt framåt men det är flera saker som händer nästa år, men dem har jag inget datum på än, så det går inte att räckna ner dem än, tyvärr.

Exempel på de är:

  • Bsb singeln och album
  • Bsb konsert
  • Kanske en Bsb träff till???

+ ett par filmer

Jag vet inte mer vad som händer under nästa år???

Av Marie - 21 november 2008 22:35

Idag chattar Aj Mclean från backstreet boys, direkt bakom scenen från Phoenix klockan 8pm. Klockan här hemma är då 03.00 och jag kommer inte sitta och titta/chatta med honom. Det är alldeles för sent. Nicks chat var en timme tidigare och det var ingen som skulle jobba dagen efter. Så nu har jag ingen möjlighet för dels är det sent och det kommer att störa andra, men det kommer nog att spelas in så man kan titta på det imorgon.

Chaten äger i alla fall rum på deras fanclub.


Av Marie - 21 november 2008 21:58

Idag är det fredag, idag är dagen då snön låg kvar ett helt dygn. Inte mycket men tillräckligt för att kalla det snö. Idag har jag spelat sims 2 och ett gammal CSI spel som jag inte vet vad den har för undertitel. Och så har jag läst Midvinter mord - en novel bok med kriminal samling. Det är ju inte lika nyaserade att läsa om man jämnför med en bok, för det är ju mycket kortare runt 15-16 sidor. Och jag har om en stund läst ut novel nr 2. Men annars har jag också gått på min promenad, jag har märk att det inte är många som är ute och går när det spöregnar och man inte ser något bär glasögon eller när det är kallt ute som idag. Men det betyder att det finns mer rum för mig att hoppa över vattenpölar som idag har fått en ishinna på sig.

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
<<< November 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards