I huvudet på Aponi

Alla inlägg den 29 november 2008

Av Marie - 29 november 2008 18:49

Veckans julklappstips kommer att gå under namnet hårda paket, förra veckans har fått namnet myspaket. Detta för att man inte ska blanda ihop dem, vad nästa veckas ska kallas för vet jag inte än, men jag vet ju inte var de ska innehålla än så jämnar nog ut sig under veckan som går.

Nu börjar man ju få ännu mer insperationer och om det är för att julen snart är här eller att det är för att jag känner mig kreativ råder det nog delade meningar om. Men kanske ska nästa veckas jultips gå under kunskapspaketet??

Få se vad ett sådant namn kan ge för insperation till kommande tips. Annars har jag inte kommit så långt i städningen, får se om jag känner mig lika kreativ där??

Av Marie - 29 november 2008 17:01

Nu ska jag gå och plocka lite och börja att städa lite lätt. Dammsuga tänker jag inte göra förens imorgon - tidigast. Men det är en del som ska plockas undan och slängas. Sedan ska jag ta och läsa lite till, se någon film eller spela lite dataspel?

Men även göra en lista över böcker som jag ska läsa för nästa månad. Får se om jag kommer tillbaka lite senare idag??

Av Marie - 29 november 2008 16:41

Igår så misstänkte ju jag att frun skulle ta tillbaka psykiatikern i spelet och det gör hon också om man spelar rätt och inte blir dödad på slutet. Det kändes märligt att gissa rätt så långt iförväg och att det sedan blev så.

Annars sitter jag håller på med veckans julklappslista, den är ännu knappt halvfull. Får se hur den kommer att se ut när den är klar?

Och om inte de vore nog så sitter jag ju och läser Den jag aldrig var, den var trög att komma in i och det krävdes mer än 70 sidor innan man började att "fatta" att samma person har två personligheter och att inte ens hon vet vem hon är. En del av henne är biståndsminister som har drabbats av afasi och har en förlamad man, den andra delen av henne har suttit inne på hisingsberg för mordet på hennes man. Och jag tolkar dessa känslor på att hon känner skuld inför något som inte är hennes fel men hon har ändå tagit på sig skulden när ingen annan har gjort det.

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
<<< November 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards