I huvudet på Aponi

Alla inlägg den 5 november 2008

Av Marie - 5 november 2008 23:53

Nu är jag väldigt trött i alla fall tycker ögonen det, men jag funderar ändå på att ta och titta på sakerna jag fick idag, jag vet inte om jag ser färdigt på ps. i love you som jag började att titta på för andra gången igår, när jag börjat att skiva på en ytterliggare berättelse.

Annars så var det två komedi filmer som kom hem, jag har fastnat för typen av filmer. Eller mest de som är romantiska komedier, men de får gärna ha drama också. Kanske ger det en återspegling på mitt liv?

Men nu måste jag gå, god natt.

Av Marie - 5 november 2008 20:48

Bilder från guldviva


Jag kan inte bestämma mig. Vilken ska jag ta, armbandet till vänster eller höger? Nedan finns ett axplock av vad jag också vill ha från Guldviva. Annars så har jag tränat lite idag, 3 timmar efter jag kom hem från promenaden, men nu har jag i alla fall inte ont under foten längre. :-)

Sen låg jag och läste ett tag men jag har fortfarande inte börjar skriva än på "Love me ´till the end". Jag läste också att Backstreet boys just nu har tagit en paus från studion, i vilken det ska gå in snart men inte just nu. De tänker låta Kevin lyssna på det nya matrialet, och se om han vill vara med igen. Om han vill det så är det bara tutta och köra.

Jag har några låttexter klara, var skickar man dem, så att Bsb får tag i dem?

Det är bara en fråga, för jag vet att det nog är omöjligt eller i alla fall svårt att få den drömmen att gå i uppfyllelse.

Av Marie - 5 november 2008 15:52

Så idag kom mina filmer och böcker, men den del av packet kommer senare då de ännu inte har släppts. Det ska bli intressant att läsa ps. i love you efter att sett filmen. Jag har i alla fall sett att den inte börjar på samma sätt, men den är nog bra för det.

Annars sitter jag och funderar över fortsättningen i boken. Jag har de stora delarna klar för mig vad den kommer att handla om, men jag vet inte än vad nästa stycke eller nästa mening ska handla om än.

Men jag jobbar på det. Och det är rätt kul att skriva och för tillfället så bråkar dem. Jag hade ingen aning om att det var så kul att skriva om några som bråkar, det är så befriande att orden bara hamnar på ett enkelt papper.

Av Marie - 5 november 2008 15:10

Hu, det är både jobbigt och gör ont när man går ut och promenerar. Just nu gör det ont i högerfoten, jag tror att jag gick för fort idag så att den protisterar lite. Jag får nog ta och sänka takten lite, tills det inte längre gör ont att gå, tror jag. Annars är jag nog rädd för att jag får hoppa runt på ett ben i fortsättningen, när jag ska träna. Och även det kommer ju att göra ont på sikt - så jag lägger genast ner det förslaget.

Jag får nog ta och strecha foten och gå lite saktare tills musklerna, lederna och brosket är med på en snabbare gång, och jag som bara försökte gå i raskttempo. Jaja, det gick på 15 minuter i alla fall istället för 18 som det brukar ta, men jag måste nog gå ner på min andra tid innan mina fötter tar död på mig.

Jag har även börjat på min berättelse som heter Love you ´till the end. Och förnärvarande skriver jag bara på prologen, men jag hoppas att jag kommer skriva klart den, och inte tröttnar i mitten av projektet.

Av Marie - 5 november 2008 00:32

Jag tyckte att det var dags för en förändring i bloggen, så jag tog och ändrade bakrund. Jag hoppas att den är behaglig, jag testade några själv innan jag blev nöjd. Jag vill inte att man ska få ont i huvudet, när man läser eller försöker läsa min blogg.

Jag vet nu att boken ps. i love you är på väg och kommer till mig imorgon. Jag är så glad. Men nu ska jag nog ta och sätta på teét och starta datorn för nu blir det åka av. Både att se filmen igen och att börja skriva på min berättelse som har legat och grott i bakhuvudet under hela dagen, ända sedan filmen tog slut.

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
<<< November 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards