I huvudet på Aponi

Alla inlägg den 28 november 2008

Av Marie - 28 november 2008 23:38

Ska se om jag ska göra ett uppehåll i den boken som jag läser nu och ta och läsa en bok som min moster kom med idag? Fast jag ska nog ta och kolla med mamma först om hon ska läsa den - först?

Hon jobbar just nu - natt och då brukar hon inte vilja läsa thrillers eller deckare, förmodligen för dem brukar utspela sig på natten när få personer är ute eller uppe?

Den nya boken heter i alla fall Skadad. Jag har nu kommit ännu längre in i spelet och det ser inte ut som om hans fru vill ta honom tillbaka, han verkar vara psykisk labil - och då jobbar han som psykiatiker?? Man kanske inte ska gå till såna då?

Men man börjar nu få en klarare bild om vad som har hänt - med patienterna. Annars ska jag snart gå ut och hämta in helgens reklam som har kommit nu. Annars ska jag väl ta och fika om en stund med lite te.

Av Marie - 28 november 2008 23:31

Idag åker rätt person ut, det sämsta är att han skulle ha åkt ut för länge sedan - han kan inte sjunga - han skriker. Nu är det bara en kvar som ska ut - Robin B. För att sedan audition trott på två personer Alice och Kevin - det är dem som borde stå på scenen i Globen om 2 veckor. Robin B sjunger falsk - en hel del, så han borde bli utröstad nästa vecka. Men jag jag tror vinnaren kommer att bli Kevin, fast det är 2 veckor kvar.


Tilllägg: Johan Palm har han ens sjungit "bra" mer än någon gång? Han är inne i målbrotten och är inge bra. Kanske att hans röst är mogen om något år men inte nu. Och Robin är tråkig och sjunger falskt i mellanåt. Han är heller ingen värdigvinnare. Sen tror han att han är så bra, fast han inte kan sjunga rent. Ps. Jag är inte ensam i mina utläggningar om Johan eller Robin. Ds.

Av Marie - 28 november 2008 19:23

Jag ska spela lite mer Overlocked innan det är dags för det första avsnittet av På spåret. Varje gång är lika kul. Annars hade jag tänkt läsa lite gran idag, får se vad det leder. Hon är tydligen minister i boken som har fått tillfällig afasi igen, och en annan del av henne, den del hon har hittat upp har suttit i fängelse för dem 6 år som hennes man har varit förlamad. Samma man som hennes undermedvetna har suttit i fängelse för att ha mördat. Låter det förvirrande eller till och med invecklat?

Vet ni vad, det tycker jag också.

Av Marie - 28 november 2008 15:22

Just nu sitter jag och spelar Overclocked: A history of violence. Det är jätteroligt spel, där man är en psykriatiker som håller på att skiljas. Orsaken vet jag inte - än. Men jag hoppas att man får reda på det innan spelet slutar, men jag skulle hoppas att hans fru skulle ta honom tillbaka.

Får se hur länge jag spelar idag, det började att fungera lite tidigare idag av någon anledning? Vilken den förut inte har gjort - men det är kul att spela så det gör inget.


Tydligen så är CSI:NY försenad ännu en månad - februari, så snart kommer den väl samma dag som Sims 3??

Av Marie - 28 november 2008 01:09

Nu ska jag gå och titta på numbers och kanske spela lite om jag redan har sett det avsnittet. Kanske jag städar mitt rum lite senare idag? Igår var jag ute och tog en promenad men den var inte så trevlig, som den kunde ha varit. I lördags var jag rädd att jag skulle ramla för att det var så halt ute, men nu är det ännu mer otrevligt att gå på promenad och det efter att det inte är halt längre.

Jag har fått skoskav, det gör till och med ont när jag skriver det här. Det gör ont och varje gång jag promerar så river jag upp huden på hälen på vänster foten.

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
<<< November 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards