I huvudet på Aponi

Alla inlägg den 22 november 2008

Av Marie - 22 november 2008 23:15

Jag har redan börjat att kolla upp julklappstips. Och jag har nu bestämt mig för att göra ett antal olika jultips, det för att det tar ett tag att komma på dem, hitta dem och ja få plats med dem. Och jag är snart klar med den första.

Annars har jag gått på en liten med betoning på liten promenad idag, det var halt ute och inte sandat så jag har ingen lust att ramla så jag gick inte hela sträckan utan gick hem efter halva. Men jag gav i alla fall inte upp. Jag har också snart läst ut 2 noveller sedan igår. Annars sitter jag och spelar sims 2 och det är rätt så kul sedan de sista prylpacket kom hem igår, en dag försenad. För nu kan man göra fint i trädgårdarna också. Äntligen.

Tror att första jultipset kommer först imorgon, den första advent. Det är lustigt att enligt kyrkan så börjar det nya året imorgon, det är vad advent betyder och så att man väntar. Då kan man också få vänta på mitt första jultips när man sitter och läser en god bok i ljuset av det första ljuset.


Eller advents pyntar om man ännu inte börjat med det än. Att tvätta fönstrena, sätta upp adventsstjärnan och tända det första ljuset. Nu har jag inte mycket kvar, innan jag är nöjd med den här veckans jultips.

Av Marie - 22 november 2008 22:56

Chatten med Aj blev inställd inatt och är framflyttad till inatt. Den börjar klockan 03.00 och varar till 03.30 Bara en halvtimme alltså. Det beror nog på att showen börjar inte så långt tid efter chatten. De är idag i Las Vegas, Nervada. Hoppas att denna chatt kommer att äga rum och att man kommer in i chattrummet.

Av Marie - 22 november 2008 03:20

Tydligen blir det ingen show för Bsb ikväll borta i Usa, Arizona, Pheonix. Nick Carter har 39,5 grader feber, och doktorn avråder honom att flyga och uppträda. Krya på dig, Nick.

Tydligen hade de Soundcheck i Pheonix men ställde in hela showen, måste ha känts konstigt att en del fick möjlighet att se dem men att resten fick gå hem, tomhänta. Men Nick var inte med, hoppas han kryar på sig snart. Annars sitter jag och är med på Aj chatten, jaja jag sa att jag inte skulle göra det, men jag var för nyfiken. Om han skulle dyka upp, men han är försenad och jag vet av egen erfarenhet att tiden som de är borta dras bort från deras 1 timme chatt. Så den chatten har blivit framflyttad, till nu i helgen istället.

Av Marie - 22 november 2008 02:45

Tidigare i veckan så tog jag och berätta om vad tandkräm bla innehåller. Det var ingen trevlig historia, men nu har jag hittat ett tandkräm som varken innehåller Triclosan eller Parabener, och alltså är okej att använda. Både för sig själv och med tanke på miljön. Man kan köpa den via deras hemsida, och den innehåller naturliga enzymer och inget slipmedel. Och högsta tillåtna mängd flour, så var inte rädda att ni får håll bara för att ni bytter tandkräm.

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
<<< November 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards