I huvudet på Aponi

Direktlänk till inlägg 17 november 2008

Lite funderingar

Av Marie - 17 november 2008 22:07

Och så var Dr Pratt ute ur Cityakuten. Snart är de ju inga kvar, och man börjar fundera om de ska ta och lägga ner hela serien? Annars skulle jag gärna vilja bo i kanada eller i Usa där Bsb turnéar runt för andra gången den här hösten. Jag skulle så gärna vilja träffa dem igen. Fast det har jag inte råd med, att flyga dit och bo på hotell, men man kan drömma om det. Då är det ändå tur att deras nya plata kommer nästa år och att man får chans att träffa dem då istället, för nu.

Annars sitter jag här och har tråkigt. Jag har inget att göra på ett tag och inget att göra det med. Ibland saknar man att man inte har så där jättemånga vänner, utan färre än vad man ha plats för i en hand. Och det är när man skulle vilja ha fler, men jag vet inte hur det skulle kunna gå till så jag kan lika gärna göra som vanligt nämligen ingenting. Önskar ibland att det vore annorlunda.

 
 
Maria

Maria

17 november 2008 22:23

Jag grät när Greg dog. Det va så otroligt sorgligt. :(

http://seaver.blogg.se

 
Ingen bild

Marie svarar

17 november 2008 22:27

Ja, det var verkligen sorgligt. Han klarade sig till sjukhuset och dog inte när ambulansen sprängdes men till vilken nytta? Han dog.

 
Maria

Maria

18 november 2008 17:18

Hade han dött direkt hade det ju inte blivit lika hemskt att kolla på så jag tycker att det va bra att dom gjorde så.

http://seaver.blogg.se

 
Ingen bild

Marie svarar

18 november 2008 18:29

Ibland kan det även vara sorglig om det går fort. I ps.i love you så har han dött innan 10 minuter har gått, men sen får man se och höra hans tankar i resten av filmen så det då går det nog inte så fort i alla fall. Men det sorgligaste med Greg var ju att det inte skulle sabba något och så dog han i alla fall.

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Marie - 22 mars 2015 23:15

Det går mycket lättare att blogga på den nya portalen, inläggen sparas automatiskt. Så en del problem som jag tidigare haft med att allt förvinner efter att min uppkoppling blir svajig, är nu mera ett minne blott och jag tycker att det är så skönt. S...

Av Marie - 7 februari 2015 23:17

Sitter och fundera på om jag ska beställa hem lite musik? Har en rabattkod som går ut i dagarna och jag minns att jag pratade om runt jul att köpa hem lite mer musik. Jag älskar musik, synd bara att det inte släpps så pass ofta som jag skulle vilja b...

Av Marie - 6 februari 2015 21:49

Var i behov av lite essiebutton humor, och så fick jag det idag. Det är nästan som man blivit beroende.     Får läsa lite mer på ...

Av Marie - 3 februari 2015 22:36

Sitter och tittar på några serier, försöker varva ner. Får se om jag lyckas eller om det istället blir tvärt om. Annars har jag läst lite ur boken idag innan jag försökte låna om den och den fick samma utgångsdatum som den jag redan hade och nu går i...

Av Marie - 2 februari 2015 23:08


  Jag blev positivt överraskad av att dessa låg i min brevlåda idag, trodde att det skulle ta längre tid. Men jag blev glad när jag såg att paket hade kommit. Kan knappt vänta tills jag kommer att använda dem. Det ser så enkla och små ut, precis v...

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
<<< November 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards